Med hjälp av TeleCenter är vi på Wetrok alltid tillgängliga och kan ge våra kunder bästa möjliga service, våra kunder får dessutom ett trevligt och personligt bemötande vilket är viktigt för oss.
TeleCenters personliga telefonpassning med sin trevliga personal förenklar vårt arbete då vi alltid kan vara tillgängliga för våra kunder.
Med hjälp av Teletjänst är vi alltid tillgängliga på ett personligt sätt gentemot våra kunder.
Vi har stor nytta av att TeleCenter täcker upp när vi t ex är på kundbesök. Genom att vi får direkt återkoppling via e-post är det enkelt för oss att kontakta den som ringde när vi är på plats igen.
Vi är nöjda med att använda TeleCenter och det vi idag använder oss av är TeleCenter på sommar semestern. Kunden får en personlig kontakt som informerar att vi har stängt sen vid akuta ärenden så får vi ett meddelande som gör att vi kontaktar kunden omgående.
TeleCenter sköter våra telefonitjänster utmärkt åt oss. Våra kunder och samarbetspartners blir alltid trevligt bemötta. Vi på TechNet Syd riskerar aldrig att vi missar ett inkommande samtal.
Genom vårt samarbete med TeleCenter så har vi alltid möjlighet att koppla över vår telefoni då vi själva inte har möjlighet att svara. Våra kunder får ett personligt och trevligt bemötande vilket är mycket viktigt för oss.
Då vi inte har möjlighet att alltid ha bemanning i vår växel, är TeleCenter ett bra komplement till att alltid kunna bemöta våra kunder och leverantörer på ett utmärkt sätt.
Vi valde att påbörja ett samarbete med TeleCenter när vi såg över hur vi använde de administrativa resurserna i bolaget. Med den lösning vi har med TeleCenter upplever vi att vi kan erbjuda en bättre tillgänglighet för kunder och leverantörer samtidigt som vi använder våra resurser på bästa sätt internt.
Vi har egna receptionister men med vårt samarbete med TeleCenter så kan vi när som helst på dagen koppla in oss till TeleCenter för att ha internmöte eller för att hjälpa till vid sjukdom och vid hög belastning!